13 Şubat 2013 Çarşamba

12 Şubat 2013 Arılarımı kontrol ettim. Fondan'ları bitiresi olmuşlar..





  Bir haftadır güzel yağmur yağmıştı buralara o yüzden arılığa gidememiştim. Arılığım İzmir'in Menderes ilçesine bağlı Oğlananası köyünde. Salı günü hava çok güzeldi. Havanın güzelliğinden istifade geçen salı verdiğim Fondan şekerlerini ve şurubu merak ediyordum. Özellikle en son verdiğim fondanın yumuşak oluşu ve sertleşmeyeceği yönündeki düşüncelerimin doğruluğunu görmüş oldum. Benim için büyük bir tecrübe oldu. Arılar verdiğim şurubu hüpletmişler. Fondan şekerinide 850 gr civarıydı. Onuda bitiresi olmuşlar. Fondanın yumuşak formu arıların işini kolaylaştırmışa benziyor. Bundan sonra bu formu kullanacağım inşaallah. Erken baharda arısı uzak mesafede olanlar için harika bir besleme. Tabiki bu benim görüşüm. Zaman içinde bu işin  doğruluğunu yanlışlığını görme imkanımız olur inşaallah...

Video çemini kamerayı unuttuğum için cep'le yaptım. Görüntü o yüzden biraz kötü oldu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder